arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۳

خاطره وحید هاشمیان از مدیر زندانی بایرن مونیخ

هاشمیان در سال 1383 به تیم بایرن مونیخ ملحق شد و در اولین فصل حضورش در این تیم جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هاشمیان در سال 1383 به تیم بایرن مونیخ ملحق شد و در اولین فصل حضورش در این تیم جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ وحید هاشمیان فوتبال حرفه ای خود را در سال 1375 از تیم فتح تهران آغاز کرد و پس از آن به تیم پاس تهران رفت. او پس از گذراندن دو فصل درخشان در پاس راهی فوتبال اروپا و تیم هامبورگ شد. هاشمیان تنها یک فصل را در هامبورگ سپری کرد و پس از آن به تیم بوخوم پیوست و از سال 80 تا 83 در پیراهن این تیم خوش درخشید و موفق شد در 78 بازی 34 گل را ثمر برساند.

هاشمیان در سال 1383 به تیم بایرن مونیخ ملحق شد و در همان اولین فصل حضورش در این تیم جام قهرمانی بوندسلیگا را بالای سر برد. او سپس به تیم هانوفر پیوست و برای 3 فصل در این تیم بازی کرد و در پایان در سال 1389 به دوران فوتبال خود در اروپا در تیم سابقش بوخوم خاتمه داد.

وحید هاشمیان در نهایت در سال 1391 با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. هاشمیان در مورد این عکس می گوید: « یادش بخیر قهرمانی با بایرن. چقدر بازیکن بزرگ در آن تیم حضور داشتند و با این عکس خاطره بازی کردن در کنار آنها برای من زنده شد. واقعا سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما در نهایت با قهرمانی در بوندسلیگا خستگی مان در رفت. با اینکه در آن فصل بازی های کمی به میدان رفتم اما این قهرمانی نقطه مثبتی شد در کارنامه من. جالب اینجاست که در آن زمان هم مدیرعامل تیم اولی هوینس بود که الان به سه سال و نیم حبس محکوم شده. هوینس واقعا برای تیم زحمت کشید و نقش پررنگی در موفقیت های بایرن داشت. با این حال الان باید به زندان برود و این مسئله نشان می دهد که کشور آلمان تا چه اندازه در اجرای قوانین سخت گیر است.»

نظرات بینندگان