arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۲ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

صعود ناهید کیانی به جایگاه سوم در جدیدترین رنکینگ المپیک

با اعلام رنکینگ جدید فدراسیون جهانی، ناهید کیانی به رتبه سوم وزن ۵۷- کیلوگرم صعود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: با اعلام رنکینگ جدید فدراسیون جهانی، ناهید کیانی به رتبه سوم وزن ۵۷- کیلوگرم صعود کرد.

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی در ماه مارس را منتشر کرد که ثبت امتیازاتمسابقات بین المللی تهران موجب صعود تکواندوکاران کشورمان شد. ضمن اینکه با اعلام اسامی قهرمانان رده نوجوانان، قهرمانان دو سال گذشته این رده به رنکینگ المپیکی اضافه شدند.

در وزن ۵۸- کیلوگرمگروه آقایان، مهدی حاجی موسائی باجمع امتیازات ۳۳۱.۶۲ امتیاز و با ۴ پله صعود در رده ششم رده بندی ایستاد. در همین وزنابوالفضل زندیبا کسب ۲۱۵.۳۷ امتیاز در جایگاه ۱۵ جهان قرار گرفت. علیرضا حسین‌پورنیز با ۸۶.۶۲ امتیاز و ۶ پله صعود بهرتبه ۶۰ رفت.

دعوت از ۱۰ تکواندوکار به اردوی تیم ملی بانوان

در وزن ۸۰- کیلوگرم، مهران برخورداری مرد المپیکی ایرانبا ۲۵۶.۴۳ امتیازو بدون تغییر در رده نهم ایستاد؛ میرهاشم حسینیبا کسب ۱۴۱.۲۵ امتیازدر رده بیست و یکم جای دارد. امیرمحمد بخشینیز با کسب ۷۲.۳۳ امتیاز در رده ۵۴ جای گرفت.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، آرین سلیمیبا ۱۸۴.۶۴ امتیاز و ۵ پله صعود به رده بیستمرفت؛ ابوالفضل عباسی ۱۳۹.۴۸ امتیاز کسب کرد و در جایگاه ۲۶ ایستاد.

در گروه بانوانودر وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت‌زادهصعود یک پله‌ای داشت و با ۲۳۷.۵۱ امتیاز تا رده نهمبالا آمد. سوگند شیری قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ و قهرمان آسیا در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ در رده نوجوانان که نامش به تازگی در رنکینگ ثبت شده است با کسب ۱۳۱.۱۰ امتیاز در رده سی و یکم ایستاد. غزل سلطانیبا کسب ۱۰۹.۵۷ امتیاز و ۹ پله صعود در جایگاه ۴۱ قرار گرفت. سعیده نصیریهم با ۸۷.۴۲ امتیاز در رده ۵۵ قرار دارد.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی دختر المپیکی ایرانبا کسب ۴۱۹.۸۳ امتیاز با یک پله صعود در جایگاه سوم جای گرفت. زهرا شیداییبا ۶۱.۶۰ امتیاز در رتبه ۶۴ ایستاد؛ تینا مدانلو با کسب ۶۱.۵۷ امتیاز و ۲۲ پله صعود در رده ۶۵ قرار گرفت.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرمبا ۲ پله صعود به رتبه ۴۰ رفت؛ سیده نرگس میرنوراللهیبا ۱۰۱.۶۴ امتیاز در رده ۴۲ وزن خود قرار گرفته است. ساغر مرادی نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ و قهرمان آسیا در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ رده نوجوانان با کسب ۹۶.۱۶ امتیاز در رتبه ۴۵ قرار گرفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، زهرا پوراسماعیلنیز با ۶۹.۷۲ امتیاز و ۱۷ پله صعود در رتبه ۴۳ رنکینگ المپیکی قرار دارد. زینب اسماعیلیبا کسب ۶۵.۸۷ امتیاز در رده ۴۷ قرار گرفت. نیوشا شادلو قهرمان آسیا در سال ۲۰۲۳ با ۴۵.۹۲ امتیاز در رده ۶۳ ایستاد.

نظرات بینندگان