arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

آخرین وضعیت شکایت صداوسیما از مهران مدیری و پخش دورهمی؛ در انتظار تعیین تکلیف شبکه نسیم

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» با بیان اینکه شکایت صداوسیما از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است گفت: شبکه نسیم باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» با بیان اینکه شکایت صداوسیما از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است گفت: شبکه نسیم باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

بازگشت مهران مدیری کارگردان، بازیگر و مجری به تلویزیون موضوعی قابل بحث میان مدیران صداوسیما و اهالی رسانه است هر چند مدیران رسانه ملی بار‌ها اعلام کرده‌اند که مشکلی بابت ادامه فعالیت سلبریتی‌هایی همچون مهران مدیری و رامبد جوان در تلویزیون وجود ندارد، اما همچنان این فاصله حفظ شده است.

یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد مانع بازگشت مدیری به تلویزیون می‌باشد بحث بر سر ادامه سرنوشت «دورهمی» و شکایت صداوسیما از او است.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده این برنامه در گفتگو با خبرنگار فارس درباره سرنوشت قسمت‌های باقی مانده «دورهمی» گفت: ما قسمت‌های باقی مانده دورهمی را به شبکه نسیم تحویل دادیم و آن‌ها باید تکلیف و سرنوشت این برنامه را مشخص کند.

وی درباره شکایت صداوسیما از مجری این برنامه افزود: شکایت از مهران مدیری در حال رسیدگی است و متوقف نشده است.

کاشانی درباره ساخت فصل بعدی «دورهمی» بدون مهران مدیری با بیان اینکه بازنشسته شده است خاطرنشان کرد: اطلاعی ندارم!

پیشتر محمدرضا خشرو مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع اظهار کرده بود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

لازم به ذکر است «دورهمی» که پخش آن از سال ۹۴ آغاز شد، در ابتدا در قالب تاک‌شو و با حضور چهره‌های معروف به روی آنتن می‌رفت، اما در ادامه این برنامه با تغییر قالب، به‌صورت یک مسابقه تلویزیونی به روی آنتن رفت.

نظرات بینندگان