arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش کی‌ام‌سی X۵ برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول

شرکت کرمان‌موتور شرایط فروش کی‌ام‌سی X۵ را به روش اقساطی برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام کرد. در این بخشنامه، خودرو KMC X۵ با پیش پرداخت یک میلیون تومانی و اقساط ۱۲ یا ۲۴ ماهه از سوی متقاضیان قابل خریداری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت کرمان‌موتور شرایط فروش کی‌ام‌سی X5 را به روش اقساطی برای اردیبهشت 1403 اعلام کرد. در این بخشنامه، خودرو KMC X5 با پیش پرداخت یک میلیون تومانی و اقساط 12 یا 24 ماهه از سوی متقاضیان قابل خریداری است. جزئیات شرایط فروش KMC X5 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:
 
شرایط فروش کی‌ام‌سی X5، اردیبهشت 1403:
شرایط فروش کی‌ام‌سی X۵ برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول
کی ام سی X5 درواقع محصولی از زیرشاخه جک موسوم به سهول است که در بازارهای دیگر با نام سهول X6 شناخته می‌شود. جک پس از پایان تولید جک S5 در سال 2019 میلادی، این خودرو را به زیرشاخه‌اش منتقل کرد تا تحت نام و نشان جدید همچنان تولید شود. طراحان و مهندسان سهول برای آن‌که جک S5‌ را به خودرویی مدرن تبدیل کنند، یک فیس‌لیفت سنگین را روی نمای جلو این خودرو انجام داده‌اند. ازاین‌رو در نمای جلو هیچ شباهتی به جک S5 معروف را نخواهید دید. البته بخش جانبی و عقب خودرو، شباهت‌هایی را می‌توان یافت.
 
درون کابین KMC X5، تفاوت‌های اساسی را میان این خودرو و جک S5 احساس خواهید کرد. فضای داخلی این خودرو به کراس‌اوورها و سدان‌های جدید جک شباهت دارد و نمایی بسیار مدرن را به نمایش می‌گذارد. تریم چرمی کابین، سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، تهویه مطبوع اتوماتیک دومنطقه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، فرمان برقی، سنسور نور و باران، تنظیم برقی صندلی راننده به‌همراه حافظه، سیستم صوتی به‌همراه نمایشگر و شش بلندگو، پنل ابزار دیجیتالی، دوربین ثبت وقایع و کروز کنترل امکانات رفاهی این خودرو را تشکیل می‌دهند.
نظرات بینندگان