arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

افتادن یکی از کارگران خدمات شهری در کانال سرخه حصار تهران حین جمع‌آوری آب‌های سطحی / جستجو برای یافتن او ادامه دارد

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که عملیات جستجو برای یافتن یکی از کارگران خدمات شهری که در کانال سرخه حصار افتاده و مفقود شده است، ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که عملیات جستجو برای یافتن یکی از کارگران خدمات شهری که در کانال سرخه حصار افتاده و مفقود شده است، ادامه دارد.
 
شهرداری منطقه ۱۵ شامگاه شنبه اعلام کرد: عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری در پی بارندگی شدید و گرفتگی شبکه دسترسی به کانال اصلی سرخه حصار به محل اعزام شدند ولی یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه بدلیل حجم تند و فشار آب زیاد به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال افتاد.
 
در پی این حادثه، بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به جستجو از محل حادثه تا محدوده چرمشهر کردند.
 
عوامل امداد و نجات با همکاری نیروهای شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی برای یافتن این کارگر خدمت‌ رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.
 
شهرداری منطقه ۱۵ تهران در این اطلاعیه اضافه کرد: همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه، موضوع حفظ جان کارکنان و علت حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
نظرات بینندگان