arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

پورمحمدی: با ترور شخصیتی و حیثیتی در ایران مواجه هستیم / به یکی می‌گویند رفته خارج از کشور، به یکی می‌گویند امنیتی و نظامی، به یکی هم می‌گویند که با فلانی‌ها کار کرده

«مصطفی پورمحمدی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی در شبکه دو سیما, گفت: با ترور شخصیتی و حیثیتی در ایران مواجه هستیم / به یکی می‌گویند رفته خارج از کشور، به یکی می‌گویند امنیتی و نظامی، به یکی هم می‌گویند که با فلانی‌ها کار کرده.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام «مصطفی پورمحمدی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی در شبکه دو سیما, گفت: با ترور شخصیتی و حیثیتی در ایران مواجه هستیم / به یکی می‌گویند رفته خارج از کشور، به یکی می‌گویند امنیتی و نظامی، به یکی هم می‌گویند که با فلانی‌ها کار کرده.
 
پور محمدی گفت: هر جامعه‌ای برای توفیق و دسترسی به اهدافش بستر مناسب می‌خواهد. این بستر مناسب تفکر، روحیات، جذابیت‌ها است که باید وجود داشته باشد تا حرکت انجام شود. 
 
وی افزود: عنصر محرک راهبران اجتماعی هستند. جامعه ما خیلی ظرفیت داشت اما راهبر نداشتیم.
 
پورمحمدی در ادامه گفت: مشکلات امروز کشور باعث شده خیلی از ظرفیت‌های ما از بین برود. که این ظرفیتها در جنگ،جدال‌های سیاسی، کشمکش‌ها، بدبینی‌ها، تهمت زدن و تهدیدها از بین رفته است.
 
وی افزود: افراد باید میدان‌دار، مسئله‌شناس و هم‌افزا باشند تا کار را جلو برود. منافقین ترور فیزیکی می‌کنند اما ما ترور شخصیتی و حیثیتی می‌کنیم. به یکی می‌گویند رفته خارج از کشور، به یکی می‌گویند امنیتی و نظامی، به یکی هم می‌گویند که با فلانی‌ها کار کرده.
 
او در ادامه بیان کرد: برای مسئله‌ حل‌کنی‌ها نیروهای توانمند، خوش‌فکر ولی دلبسته ایران همراه و هماهنگ و به هم اعتماد داشته باشند و به اعجاز اعتماد به حل مشکلات داخلی نیاز داریم.
نظرات بینندگان