arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۳

علی ربیعی: خبر دارم که شرکت‌های بزرگ دولتی تبدیل به سهامی احزاب به ظاهر انقلابی شده‌اند/ رییس مهم‌ترین سازمان اجتماعی در تعامل نزدیک با ستاد یک کاندیدای اصلی اصولگرا است؛ اعضای هیات مدیره هم در ستاد کاندیدای دیگر اصولگرا

وزیر اسبق کار نوشت: متاسفانه امروز اخباری دارم که شرکتهای بزرگ دولتی و خصولتی تبدیل به شرکتهای سهامی احزاب سیاسی به ظاهر انقلابی شده‌اند. حتی در این انتخابات وضعیتی پدید آمده که کارها تعطیل و برای حفظ پست های فتح شده، هریک به ستادهای چهارگانه یا همزمان در چند ستاد سرک می‌کشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی ربیعی از شرکت‌های دولتی در اختیار ستادهای انتخاباتی اصولگرایان پرده برداری کرد.

به گزارش انتخاب، وزیر اسبق کار در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: پورمحمدی درست می‌گوید . یکی از مشکلات وزرا مقابله با فشارهای گروه‌های فشار با اهرم‌هایی مثل سوال، استیضاح و... بود. سهم‌خواهی جناح‌های سیاسی عمدتا عامل فساد و ناکارآمدی است.

 متاسفانه امروز اخباری دارم که شرکتهای بزرگ دولتی و خصولتی تبدیل به شرکتهای سهامی احزاب سیاسی به ظاهر انقلابی شده‌اند. حتی در این انتخابات وضعیتی پدید آمده که کارها تعطیل و برای حفظ پست های فتح شده، هریک به ستادهای چهارگانه یا همزمان در چند ستاد سرک می‌کشند.

به عنوان مثال، رییس مهم‌ترین سازمان اجتماعی در حمایت و تعامل نزدیک با ستاد یک کاندیدای اصلی و بخشی ازهیات مدیره در ستاد رقیب او دردرون جبهه انقلاب! در تلاش هستند.»

نظرات بینندگان