arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۱۰ تير ۱۴۰۳

طبیب تورم در حمایت از پزشکیان وارد میدان شد / طیب نیا: به عنوان یک معلم اقتصاد از درد و رنج مردم به طور کامل آگاهم و وظیفه خود می دانم که برای تسکین آلام مردم فعالیت موثری داشته باشم

طیب نیا با انتشار فیلمی از پزشکیان حمایت کرد و گفت:: به عنوان یک معلم اقتصاد از درد و رنج مردم به طور کامل آگاهم و وظیفه خود می‌دانم که برای تسکین آلام مردم فعالیت موثری داشته باشم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
طیب نیا با انتشار فیلمی از پزشکیان حمایت کرد و گفت: به عنوان یک معلم اقتصاد از درد و رنج مردم به طور کامل آگاهم و وظیفه خود می‌دانم که برای تسکین آلام مردم فعالیت موثری داشته باشم.
 
وی در این باره گفت: مردم روز‌های سختی را پشت سر می‌گذارند؛ تورم لجام گسیخته، رشد پایین درآمد ملی، فقر گسترده، فساد، بیکاری به خصوص بیکاری جوانان تحصیلکرده وبه طور خاص بانوان شرایط سختی را برای مردم فراهم کرده است.
 
 طیب نیا در ادامه بیان کرد: درک این مسائل و ضرورت مقابله با آن‌ها و تسکین آلام مردم وظیفه هر شهروند شرافتمندی است. جامعه ما از سال‌های دور از مشکلات ساختاری رنج می‌برد که به طور خاص میتوان به دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد ایران اشاره کرد / این مشکلات ساختاری در کنار سو تدبیر مدیران و دولتها، درکنار تحریم‌ها شرایط بسیار سختی را برای مردم فراهم کرده.
 
وی افزود: به عنوان یک معلم اقتصاد از درد و رنج مردم به طور کامل آگاهم و وظیفه خود می‌دانم که برای تسکین آلام مردم دخالت و فعالیت موثری داشته باشم. دولت‌ها در گذشته همگی شعار و عده مقابله با تورم و بیکاری و رکود اقتصادی داده اند، اما چرا جز یکی دو دوره کوتاه نتوانستیم بر این مشکلات فائق آییم؟
نظرات بینندگان