arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

حسین آخانی، کارشناس و فعال محیط زیست: نمی‌خواهم فردا صبح کابوس شنیدن رئیس جمهور شدن کسی را تجسم کنم که بناست سال‌های سخت تری برای من فرزندم دانشجویانم و محیط زیست کشورم به ارمغان بیاورد / شما با رای ندادن به اقلیت ۲۰ درصدی کمک کرده اید که پیروزی رئیس جمهورشان را جشن بگیرند / نمی‌دانم آیا بعد از آنکه شاهد درد‌ها و رنج‌های بیشتر شدید می‌توانید از اقدام امروزتان دفاع کنید؟

دکتر حسین آخانی، کارشناس و فعال محیط زیست در پیامی نوشت: من نمی‌خواهم فردا صبح کابوس شنیدن رئیس جمهور شدن کسی را تجسم کنم که بناست سال‌های سخت تری برای من فرزندم دانشجویانم و محیط زیست کشورم به ارمغان بیاورد.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر حسین آخانی، کارشناس و فعال محیط زیست در پیامی نوشت: من نمی خواهم فردا صبح كابوس شنیدن رئیس جمهور شدن کسی را تجسم کنم که بناست سالهای سخت تری برای من فرزندم دانشجویانم و محیط زیست کشورم به ارمغان بیاورد. 
 
من حتى نمی توانم از او انتقاد کنم چون نه گوش میکند و نه تحملش را دارد.
 
من فقط یک افسرده خواهم بود و نمی دانم بالاخره کی می توانم برای تغییر کاری برای ایران انجام دهم شما هم اگر فردا با آمدن این کس حس بهتری دارید رای ندهید این روزها ژست رای ندادن مد شده است. شما با رای ندادن به اقلیت ۲۰ درصدی کمک کرده اید که پیروزی رئیس جمهورشان را جشن بگیرند. نمی دانم آیا بعد از آنکه شاهد دردها و رنج های بیشتر شدید می توانید از اقدام امروزتان دفاع کنید؟
نظرات بینندگان