arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

توقف دوبله مقابل مدارس ممنوع است

 معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیک معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت از والدین دانش آموزان و رانندگان سرویس مدارس خواست از توافقات دوبله مقابل مراکز آموزشی خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیک معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت از والدین دانش آموزان و رانندگان سرویس مدارس خواست از توافقات دوبله مقابل مراکز آموزشی خودداری کنند.

سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به شروع ترافیک در بزرگراه‌های نواب، همت، بابایی، چمران، اشرفی اصفهانی، زین الدین، حکیم و آبشناسان، کرج - تهران افزود: بار ترافیکی در ابن معابر رو به افزایش است.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، معلمان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت، درباره ترافیک اولین روز از مهر ماه ۱۴۰۳ گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترددها و آغاز ترافیک صبحگاهی و ترافیک سنگین در اکثر نقاط پایتخت هستیم.

سرهنگ کشیر ادامه داد: بزرگراه آبشناسان ورودی از اشرفی اصفهانی پر تراکم، همت پر حجم، حکیم حوالی کوی نصر پر تردد، زین الدین پر حجم، شهید سلیمانی - حوالی کرمان پر تردد، شهید بابایی روان ولی سنگین، کرج به سمت تهران نیز پر تردد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترددها در این مقاطع هستیم.

به گزارش پلیس راهور پایتخت، وی اضافه کرد: با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس می‌طلبد شهروندان و علی الخصوص اولیای دانش آموزان با مدیریت سفر از توقفات دوبله مقابل مدارس خودداری کنند.

وی یادآور شد: دقیقا موضوعی که در این ایام بخصوص در روز های بازگشایی مدارس مطرح می شود این است که اولیا در هنگام رساندن و یا در مسیر برگشت در مقابل درب مدارس توقف نکنند و آن خاطره شیرین پیاده رفتن‌ها تا مدرسه را در دوران کودکی خود به یاد آورند که می‌توان فاصله کم منزل تا مدرسه را هم به صورت پیاده طی کرد و از نشاط صبحگاهی بهر برد.

سرهنگ کشیر تاکید کرد: دانش آموزانی که مسیر تردد آنها به مدارس نزدیک است می‌توانند به صورت پیاده این فاصله را طی کرده و اولیای آنها نیز دانش آموزان را پیاده به مدرسه برسانند.

نظرات بینندگان