arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

ترامپ: نگران جان خانواده‌ام هستم

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده گفته است که پس از آن‌که دوبار در دوماه اخیر مورد سوء قصد قرار گرفته، نگران جان اعضای خانواده‌اش است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده گفته است که پس از آن‌که دوبار در دوماه اخیر مورد سوء قصد قرار گرفته، نگران جان اعضای خانواده‌اش است.

«من معمولا در این مورد صحبت نمی‌کنم، اما حقیقت دارد نمی‌توانم نگران خانواده‌ام نباشم» این‌ها اظهارات جدید نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در واکنش به طرح ترور خود است.

ترامپ که در دو ماه اخیر دوبار مورد سوء قصد قرار گرفته است، در گفتگو با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت که نگران جان اعضای خانواده‌اش است.

اولین سوء قصد به ترامپ در جریان گردهمایی انتخاباتی وی در پنسیلوانیا در تاریخ ۱۳ ژوئیه (۲۳ تیر) بود که از ناحیه گوش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یکی از افراد حاضر در گردهمایی نیز جان باخت و دو نفر دیگر زخمی شدند.

سرویس محرمانه ایالات متحده اعلام کرد که فرد مظنون را که بر روی سقف یک ساختمان صنعتی در حدود ۱۰۰ متری از محل سخنرانی ترامپ مخفی شده بود، به ضرب گلوله کشته است.

دومین سوء قصد به ترامپ در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در باشگاه گلف در فلوریدا رخ داد و سرویس مخفی آمریکا به سمت عامل مسلح که در بین بوته‌ها پنهان شده بود، تیراندازی کردند و در نهایت او را بازداشت کردند.

ایالات متحده آمریکا کشوری است که تئوری‌های توطئه در آن بسیار سریع پخش و پذیرفته می‌شود. اکنون نیز برخی بر این باورند که ترامپ خودش این سوء قصد را برنامه‌ریزی کرده است و هیچ‌کس نمی‌تواند نظرشان را عوض کند.

از سوی دیگر موافقان ترامپ خواهند گفت که در این سوانح، هیچ شخصی به تنهایی مسئول تیراندازی نیست و پشت اسلحه تیرانداز سازمان‌های اطلاعاتی، نیرو‌های پلیس و دست‌های پشت پرده حاکم بر آمریکا حضور دارند.

هر دو جناح سیاسی، نماینده طرف مقابل را شیطانی معرفی کردند که در صورت انتخاب مجدد، باعث نابودی کشور خواهد شد.

هر جناحی طرف مقابل را تهدیدی برای موجودیت کشور اعلام کرد و اکنون ترور ناموفق ترامپ بیش از پیش بر آتش این تفرقه‌ها خواهد افروخت.

نظرات بینندگان