arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

میدری، وزیر کار: مستمری جانباختگان معدن به فوریت برقرار می‌شود

احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در بحث برقراری مستمری جانباختگان معدن زغال‌سنگ طبس، این اقدام به فوریت  برقرار خواهد شد و تمام تلاش خود را برای آرامش خانواده‌های متوفیان و مصدومان ‌به کار خواهیم گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مستمری جانباختگان معدن طبس به فوریت برقرار می‌شود.
 
ستاد مدیریت بحران حادثه معدن معدنجوی طبس به ریاست وزیر کشور و با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و هیئت‌های همراه در محل معدن طبس در حال برگزاری است.
 
احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه اظهار داشت: در بحث برقراری مستمری جانباختگان معدن زغال‌سنگ طبس، این اقدام به فوریت  برقرار خواهد شد و تمام تلاش خود را برای آرامش خانواده‌های متوفیان و مصدومان ‌به کار خواهیم گرفت.
 
وی افزود: این معدن تمام ضوابط ایمنی را را رعایت کرده و طبق بررسی‌های صورت گرفته به جز گروه تخصصی معدن، ماه گذشته نیز از معدن بازرسی لازم صورت گرفته و هیچ گونه مشکلی نداشته است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این حادثه، یک اتفاق ناگهانی بوده و قطعا هیچ قصوری در کار نبوده است؛ همانگونه که در پیشرفته‌ترین معادن دنیا نیز چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما با این حال بررسی های تخصصی ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
نظرات بینندگان