arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

وزارت دفاع آمریکا: با توجه به تشدید تنش‌ها میان اسرائیل و حزب‌الله نیروهای بیشتری را به خاورمیانه می‌فرستیم

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد با توجه به تشدید تنش‌ها میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان، ایالات متحده نیرو‌های بیشتری را به خاورمیانه می‌فرستد. سخنگوی پنتاگون همچنین با اشاره به حملات موشکی و پهپادی مستقیم ایران به اسرائیل در فروردین گذشته افزود که «توانایی‌های امروز ما در منطقه» در مقایسه با زمانی که حملات ایران اجرا شد، بیشتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد با توجه به تشدید تنش‌ها میان اسرائیل و حزب‌الله لبنان، ایالات متحده نیروهای بیشتری را به خاورمیانه می‌فرستد.
 
سرلشکر پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون، روز دوشنبه ۲ مهر به خبرنگاران گفت که آمریکا در اقدامی احتیاطی «تعداد کمی» پرسنل نظامی دیگر را به منظور تقویت نیروهایی حاضر در منطقه اعزام می‌کند.
 
سخنگوی پنتاگون همچنین با اشاره به حملات موشکی و پهپادی مستقیم ایران به اسرائیل در فروردین گذشته افزود که «توانایی‌های امروز ما در منطقه» در مقایسه با زمانی که حملات ایران اجرا شد، بیشتر است.
 
سرلشکر رایدر تاکید کرد: «مجموع همه این توانایی‌ها گزینه‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهند تا در صورت حمله به نیروهای‌مان، بتوانیم آنها را مورد محافظت قرار دهیم.»
نظرات بینندگان