arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۰ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

تسنیم: محل استقرار سید حسن نصرالله با فاصله قابل توجهی از سطح زمین، در زیر زمین در منطقه ضاحیه قرار داشت، اما با بمب‌های سنگرشکن آمریکایی این جنایت رقم خورد/ شهادت این شهدا ناشی از موج انفجار سنگین ده‌ها تن بمبی بوده است که بر روی مقر فرماندهی حزب‌الله ریخته شده/ پیکر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شده است

تسنیم نوشت: محل استقرار سیدحسن نصرالله و همراهانش با فاصله قابل توجهی از سطح زمین، در زیر زمین در منطقه ضاحیه قرار داشت و محافظت می‌شده است؛ با این حال عملیات تروریستی اسرائیلی‌ها با بمب‌های سنگرشکنی که از آمریکایی‌ها گرفته بودند، این جنایت را رقم زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم نوشت: پیکر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شده است.

 پیکر شهید سیدحسن نصرالله، مجاهد کبیر و دبیر کل حزب‌الله لبنان و تعداد دیگری از شهدای حزب‌الله از زیر آوار سالم بیرون آورده شده است.

 محل استقرار سیدحسن نصرالله و همراهانش با فاصله قابل توجهی از سطح زمین، در زیر زمین در منطقه ضاحیه قرار داشت و محافظت می‌شده است؛ با این حال عملیات تروریستی اسرائیلی‌ها با بمب‌های سنگرشکنی که از آمریکایی‌ها گرفته بودند، این جنایت را رقم زد.

با عنایت به سالم بودن پیکرها، شهادت این شهدا ناشی از موج انفجار سنگین ده‌ها تن بمبی بوده است که بر روی مقر فرماندهی حزب‌الله ریخته شده است.

نظرات بینندگان