arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

سروش رفیعی: علی دایی معمولا از کسی تعریف نمی‌کند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس بازی پاختاکور گفت: دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور کامل هواداران بازی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس بازی پاختاکور گفت: دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور کامل هواداران بازی کنیم.

سروش رفیعی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پاختاکور از هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در جمع اصحاب رسانه گفت: تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد. ما با تغییرات زیادی کار را شروع کردیم. اکنون به یک تیم خیلی خوب تبدیل شده‌ایم و درک متقابلی از شرایط و خواسته‌های کادر فنی داریم.

وی افزود: فکر می‌کنم هواداران هم از عملکرد ما راضی هستند. تیم ما می‌تواند بهتر باشد. دوست داشتم این بازی در استادیوم آزادی باشد تا در حضور هواداران بازی کنیم. آماده بازی هستیم و امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیریم.

رفیعی در ادامه در واکنش به صحبت‌های علی دایی و تمجیدهایش از پرسپولیس عنوان کرد: ایشان لطف دارند و شخص آقای دایی معمولاً در مورد کسی تعریف یا صحبت نمی‌کنند. تیم خودشان است و امیدوارم این انرژی‌های مثبت به تیم برسد و شرایط بهتر شود.

نظرات بینندگان