arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

رهبر انقلاب: کار درخشان نیرو‌های مسلح ما یک کار کاملا قانونی و مشروع بود / کار نیرو‌های مسلح ما کمترین مجازات برای سگ هار آمریکا در منطقه بود / در انجام این وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتاب زده می‌شویم؛ آنچه منطقی و معقول است هنگام خود انجام می‌شود؛ در آینده هم اگر لازم شد باز هم انجام خواهد گرفت / اگر دشمن در یک کشور موفق شود به سراغ دیگر کشور‌ها می‌رود

رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز ملت ها بیدار شدند، امروز روزی است که امت اسلامی می‌تواند بر ترفند دشمنان اسلام فائق آید دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین و لبنان و عراق و مصر و سوریه و یمن است دشمن یکی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر انقلاب تاکید کردند: امروز ملت ها بیدار شدند، امروز روزی است که امت اسلامی می‌تواند بر ترفند دشمنان اسلام فائق آید دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین و لبنان و عراق و مصر و سوریه و یمن است دشمن یکی است.
 
به گزارش«انتخاب»؛ خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه این هفته تهران در پی شهادت مظلومانه پرچمدار مقاومت و آزادی قدس و فلسطین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و در آستانه اولین سالگرد حماسه طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، آغاز شد.
 
گزیده بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران به این شرح است:
 
**همه برادران و خواهران و خودم را به رعایت تقوای الهی توصیه می کنم مراقب باشیم در گفتار و رفتار خود از حدود الهی خارج نشویم.
 
**در آیه ای که تلاوت کردم پیوستگی مومنین با یکدیگر مطرح شده است که در تعبیرات قرآنی به این پیوند ولایت گفته می شود.
 
**این مطلب در چند آیه از قرآن آمده است در این آیه نتیجه این هم بستگی و ولایت، رحمت الهی معرفی شده است یعنی اگر شما مسلمانان با یکدیگر پیوند و ارتباط و همکاری و همدلی داشته باشید، رحمت خداوند شامل حال شما می شود.
 
آیه شریفه را با ذکر عزت و حمت الهی پایان می‌دهد شاید از این جهت است که رحمت الهی در این مورد با عزت و حکمت خدا متناسب است.
 
**همه حوادث زندگی رحمت الهی است لکن در این آیه شریفه این رحمت با عزت و حکمت الهی همراه شده است.
 
** شاید این آیه خواسته این را بگوید اگر مسلمانان با هم اتحاد و اتفاق داشته باشند عزت و حکمت الهی پشت سرشان خواهد بود.
 
**ولایت یعنی پیوند و همبستی مسلمنان با یکدیگر این شد سیاست قرآنی برای مسلمان قرآن سیاستش برای مسلمانان این است که گروه ها و ملت های مسلمان با هم همبستگی داشته باشند و وعده می دهد اگر این همبستگی را داشته باشید موجب می شود عزت خدا پشت سر شما باشد و بر همه موانع غلبه و بر دشمنان پیروز  شوید و حکمت الهی پشتیبان شماست و همه قوانین الهی برای پیشرفت شما به کار خواهد افتاد.
 
**نقطه مقابل این سیاست، سیاست دشمنان اسلام و مستکبران عالم است که سیاست آنها تفرقه بینداز و حکومت کن است.
 
**مبنای کار آنها تفرقه افکنی است، این سیاست را در کشورهای اسلامی با انواع ترفندها اجرا کردند هنوز هم دست بردار نیستند و موجب می شوند دل های ملت های اسلامی نسبت به هم مکدر شود.
 
**امروز ملت ها بیدار شدند، امروز روزی است که امت اسلامی می توانند بر ترفند دشمنان اسلام فائق آید دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین و لبنان و عراق و مصر و سوریه و یمن است دشمن یکی است.
 
**امروز باید کمربند دفاع و استقلال‌طلبی را از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان محکم ببندیم.
 
وقتی خاطرشان از یک کشور آسوده شد به سراغ کشور دیگری می‌روند.
 
هر کشور میخواهد اسیر دشمن نشود از ابتدا باید بیدار باشد
 
وقتی دشمن به سراغ کشور دیگری میرود باید به او کمک کند.
 
اگر دشمن در یک کشور موفق شود به سراغ دیگر کشورها میرود.
 
ما مسلمانان در سالهای متمادی در این رابطه غفلت کردیم.
 
 هر ملتی حق دارد از کشور و خاک خود در مقابل متجاوز دفاع کند.
 
هیچ محمکه‌ای حق ندارد به ملت فلسطین اعتراض کند که چرا مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌ای.
 
هر کشوری حق دارد از خاک خود در مقابله با دشمن حفاظت کند. ملت فلسطین حق دارد مقابل دشمنی که زندگی او را تباه کرده بایستد.
 

کار درخشان نیروهای ما در دو شب قبل هم کار کاملا قانونی و مشروع بود کار نیروهای مسلح ما کمترین مجازات برای رژیم صهیونی در برابر جنایت های حیرت آور این رژیم خون آشام و گرگ صفت و سگ هار آمریکا در منطقه بود.

جمهوری اسلامی هر کاری در این زمینه لازم باشد با صلابت و قاطعیت انجام خواهد داد در انجام این وظیفه نه تعلل می کنیم نه شتاب زده می شویم آنچه منطقی و معقول و درست است به نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی در هنگام خود انجام می‌شود در آینده هم اگر لازم شد باز هم انجام خواهد گرفت.

 
 دفاع لبنانی‌ها از مردم غزه هم حرکت مشروع و قانونی است .
 
نظرات بینندگان