arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

امام جمعه کرج: پاسخ ایران قدرت نمایی جهانی بود / دشمن می‌خواهد با رعب و وحشت ما را وادار به سکوت کند؛ عده‌ای هم در داخل همراه شده اند، اما نباید ترسید / باید کسانی که در مردم ایجاد ترس و ناامیدی می‌کنند برخورد شود / قانون عفاف و حجاب باید زودتر به دولت ابلاغ شود، اما تعلل می‌شود

حسینی همدانی، امام جمعه کرج با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب پس از مدت ها در مجلس تصوب شد،گفت: این قانون با ۷۰ماده بررسی، تصویب واصلاح شده و باید زودتر به دولت ابلاغ شود اما تعلل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج اعلام کرد : پاسخ موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات و شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی موجب شادی و خوشحالی ملت های مظلوم منطقه و آزادیخواهان جهان شد.
 
آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: صهیونیست ها باید بدانند اگر گوش به حرف شیطان بدهند با اقدام سنگین تر و خسارت بیشتر از سوی رزمندگان اسلام مواجه می شوند .
 
وی گفت: پاسخ رزمندگان اسلام و جنایات صهیونیست ها روح تازه ای را به مستضعفان جهان دمید بطوریکه محور مقاومت ، کودکان و بزرگسالان فلسطین دلگرم شدند.
 
آیت الله حسینی همدانی افزود: باید از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کرد؛ مردم جهان این اقدام را تحسین کردند.
 
وی با بیان اینکه نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی ،ایراناسلامی را محور شرارت نامیده است ،گفت : این درحالی است محور شرارت او و ارباب های پلیدش هستند که دستانشان به خون هزاران انسان بی گناه آلوده است.
 
امام جمعه کرج یادآورشد: دشمنان بیش از ۴۰ سال است که تلاش می شود که عقب نشینی مردم ایران دیده شود اما به فضل الهی آنچه به زودی خواهند دید اضمحلال خودشان است .
 
وی با تسلیت شهادت سید مقاومت گفت: این شخصیت بزرگوار فردی عالم ، فرمانده و صادق بود که شهادت ایشان و سایر فرماندهان مقاومت را تسلیت عرض می نماییم؛ امیدواریم اولین اثر این خون پاک محو اسراییل باشد اگرچه غم از دست دادن این سید گرانقدربه راحتی جبران نمی شود .
 
آیت الله حسینی همدانی یادآورشد: شهید سید حسن نصرالله نقش موثری در محور مقاومت جهان اسلام داشت و با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب این غم حرکتی است تا مصمم تر در مسیر مقاومت نورانی حرکت کنیم.
 
امام جمعه کرج گفت: تربیت شدگان مکتب اهل بیت (ع) قاسم سلیمانی ها و حسن نصرالله ها هستند که به دنبال شهادت بودند .
 
پیام حضور امروز مردم نماز جمعه اقتدار نظام اسلامی است
 
آیت الله حسینی همدانی با اشااره به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اضافه کرد: امروز رهبر معظم انقلاب بار دیگر به میدان آمد تا به جهان بفهماند پای اعتقادات خود ایستاده است .
 
نماینده ولی فقیه دراستان البرز یاد آورشد:امروز پیام جمعیت عظیم نمازگزار در سراسر کشور و تهران عزت و اقتداربرای نظام اسلامی و اعلام خفت و خواری برای دشمن است .
 
وی اضافه کرد: دشمن می خواهد با رعب و وحشت ما را وادار به سکوت کند؛ عده ای هم در داخل همراه شده اند اما نباید ترسید، وعده خدا است که باید درم قابل دشمنان شجاعانه ایستاد تا برآنان پیروز شد.
 
امام جمعه کرج تاکید کرد: افراد هوشمند تحت تاثیر دشمن قرار نمی گیرند و وگوش به فرمانده می دهند بنابراین تعلل جایز نیست چراکه باید ابتدا دشمن را شناخت و بعد اقدام داشت .
 
وی اضافه کرد: بنای دشمنان نابودی اسلام است باید کسانی که دراین زمینه منفی عمل می کنند و در مردم ایجاد ترس و ناامیدی می کنند با آنان برخورد شود .
 
مقاومت به نقطه خاصی رسیده است
 
نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه گفت: محور مقاومت به نقطه خاصی رسیده چراکه هیمنه رژیم غاصب شکسته است؛ پس از آوارگی مردم فلسطین رژیم غاصب راهبردهایی را طراحی کرد که تایکسال گذ شته دنبال می شد.
 
امام جمعه کرج افزود: راهبرد اول رژیم غاصب بازدارندگی بود یعنی از نظرنظامی خود را قوی کرد ، راهبرد دوم اسراییل غافل گیرنشدن و غافل گیرکردن بود چون جغرافیایی و عمق ندارد این راهبرد را در پیش گرفت یعنی تجهیزات نظامی و مخابراتی خود را تقویت کرد.
 
آیت الله حسینی همدانی ، راهبرد اصل انتقال منطقه نبرد ، دفاع همه جانبه از شهروندان را ازدیگر راهبردهای طراحی شده توسط رژیم غاصب خواند و تاکید کرد: امروز تمام این راهبردها از بین رفته بطوریکه رژیم مسلح به سلاح های آمریکایی امروز در برابر یک گروه کوچک فلسطینی شکست خورده است .
 
امام جمعه کرج اضافه کرد: در راهبرد اصل انتقال منطقه نبرد رژیم غاصب منطقه عملیاتی را تغییر می داد اما امروز چنان ازدرون پوسیده که دیدیم دیروز چقدر تلفات داد .
 
وی گفت: دستاوردهای موشک های ایران را درآینده خواهید دید چنانچه می دانیم پدافند اسراییل برای ساقط کردن موشک های کشورمان ناموفق بود.
 
امام جمعه کرج اضافه کرد: پاسخ ایران قدرت نمایی جهانی بود تا به همه دنیا قدرت تهاجمی خود را نشان دهد و اهل فن این را فهمیدند .
 
وی بیان کرد: در راهبرد دیگر رژیم اسراییل شاهد آن است که نتوانسته برقراری امنیت برای مردم خود داشته باشد بنابراین با آمریکا و اروپا می خواهد احیا شود ولی شدنی نیست .
 
اقدامات اسراییل شکستن هیمنه او را جبران نمی کند
 
امام جمعه کرج ادامه داد: هیچ کدام از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از شهادت سید حسن نصرالله تا کشتار خانواده های فلسطینی نمی تواند قدرت رژیم صهیونیستی را بالا برد را که هیمنه این رژیم شکسته شده است.
 
وی افزود: دشمنان در تفکر عقب نشینی محور مقاومت هستند اما جبهه مقاومت فقط برای پرتاب موشک و آویختن طناب دار برای کردن غاصبان قدس دست را بالا خواهد برد .
 
امام جمعه کرج که دراین بخش از سخنان خود که با شعار مرگ برآمریکا نمازگزاران همراه بود، گفت: مردم ایران اسلامی نیزدستان خود را برای شعار مرگ برآمریکا بالا می برند.
 
نیروی انتظامی فعالیت چشمگیری دربرقراری امنیت داشته است
 
نماینده ولی فقیه دراستان البرز درادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: از نیروی انتظامی و سربازان گمنام به دلیل تلاش هایی وافری که دربرقراری امنیت دارند قدردانی می شود .
 
وی بیان کرد: گاهی این عزیزان با بی مهری مواجهمی شوند اما همچنان خدمات رسانی دارند که این اهمیت کارشان را کم نمی کند .
 
امام جمعه کرج گفت: درهمین فعالیت های سایبری ، صدورگذرنامه برای عتبات عالیات اقدامات چشمگریی را شاهد بودیم که به این فعالیت ها باید مبارزه با قاچاقچیان و سایر خدمات نیروی انتظامی را اضافه کرد.
 
وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز در دفاع از انقلاب اقدامات ارزنده ای دارند که از جمله آن می توان به سرکوب و مقابله با داعش و فرقه های منحرف اشاره کرد .
 
نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت: درمجموع اقدامات موثری در جلوگیری از حیف ومیل بیت المال شده است که جای تشکر و خدا قوت دارد .
 
قانون عفاف و حجاب اجرایی شود
 
امام جمعه کرج درادامه با بیان اینکه قانون عفاف و حجاب پس از مدت ها در مجلس تصوب شد،گفت: این قانون با ۷۰ماده بررسی، تصویب واصلاح شده و باید زودتر به دولت ابلاغ شود اما تعلل می شود.
 
وی اضافه کرد: اگر تاخیر در این زمینه باشد آفات دارد بنابراین جبهه فرهنگی محکم تر و دغدغه مندتر عمل کند.
 
در نمازجمعه این هفته کرج از مجموعه نیروی انتظامی استان البرز به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا تجلیل شد .
نظرات بینندگان