پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل ارتباط مردمی و سفرهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاستجمهوری گفت:
سامانه سامد درخواستهای مردمی و پیامها را در پکیجهای مختلف به اداره کل
مربوطه ارجاع میدهد و دستگاههای مربوطه موظف هستند بعد از تحویل نامه
حداکثر ظرف 20 روز تا یک ماه به نامهها پاسخ دهند.
به گزارش انتخاب ناصر امیری هدف از فعال شدن سامانه سامد را تمهید شرایط لازم برای
برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و
مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی دانست.
وی گفت: درخواستهای مردمی و پیامها را در پکیجهای مختلف به اداره کل
مربوطه ارجاع میدهیم و دستگاههای مربوطه موظف هستند بعد از تحویل نامه
حداکثر ظرف 20 روز تا یک ماه به نامهها پاسخ بدهند.
مدیرکل ارتباط مردمی ریاست جمهوری، تصریح کرد: بعد از آنکه فرد متقاضی با
تماس به سامانه 111 مشکل خود را مطرح میکند، کد رهگیری با پیامک به وی
داده می شود و آن فرد هم میتواند پس از 20 روز در تماس با ارتباط با
سامانه 111 نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.
وی افزود: مردم میتوانند تقاضاهای مورد نظر از دولتمردان را از طریق تلفن
111 به راحتی مطرح و با دریافت کد رهگیری، درخواست خود را پیگیری کنند.
همچنین سایت سامد به آدرسwww.saamd.ir به صورت اینترنتی آماده ثبت
درخواستهای مردمی است.
امیری گفت: این کاربران فعالیت خود را از امروز آغاز کرده و تا یک روز بعد
از سفر دکتر حسن روحانی رئیسجمهور به کار خود ادامه میدهند.
با وضعیت موجود در جانعه از نظر گرانی و تورم و فشار بیش از پیش به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه، بعضی از ادارات و سازمان ها (شهرداری ارومیه و هتل های سازمان جهانگردی ارومیه) در دادن حقوق و دستمزد ماهانه به کارکنان خود کوتاهی می کنند و این حق مسلم کارکنان را به موقعه پرداخت نمی کنند. از ریاست محترم تقاضا دارم دستور لازم در تسریع و دادن به موقعه حق مسلم این کارکنان را صادر فرمایند.
خانم زهرافدایی هستم توراخداکمکم کنی