arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳

دایی رفت؛ درخشان آمد/ هزینه فسخ قرارداد دایی سنگین‌تر از نتایج نیست

سیاسی در پایان در مورد اینکه فسخ قرارداد دایی از نظر مالی هزینه سنگینی برای باشگاه دارد، گفت: قطعا تبعات آن از تبعات نتایج تیم بیشتر نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمید سیاسی در مورد تغییرات باشگاه پرسپولیس و جدایی علی دایی و علیرضا رحیمی گفت: من تغییر رحیمی را تائید نمی‌کنم ولی تصمیم هیات مدیره که امروز جلسه داشت، رفتن علی دایی است.

به گزارش انتخاب؛ وی در باره جانشین علی دایی افزود: من انتخاب حمید درخشان را تائید می‌کنم. درخشان امروز تیم را تحویل گرفته و تمرین می‌دهد، هرچند هنوز قراردادی با ما امضا نکرده است.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرارداد درخشان موفتی است یا تا پایان فصل تاکید کرد: نمی‌دانم.

سیاسی در پایان در مورد اینکه فسخ قرارداد دایی از نظر مالی هزینه سنگینی برای باشگاه دارد، گفت: قطعا تبعات آن از تبعات نتایج تیم بیشتر نیست.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
26
29
خدا رو شکر
دربي 3-0 تکرار ميشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
0
1
سطح حمید درخشان از دایی کمتر است . اینها از چاله به چاه افتادند . حال چند ماه بعد معلوم میشه . در ضمن کریمی و دایی وباقری خنثی هستند . پس ما بایدتا100 سال دیگر هم نگوییم بالی چشم آنها ابرو است . . آیا در اروپا هم اینگونه است . به هرکس دیگر هم نصف اینها بها میدادند 10 برابر اینها کارا بودند .
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
اگه بگفته آقای سیاسی ۵ملیاردبه علی دایی داریم بدیم براچی دوتابازیکن خوب نیاورن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
0
0
خدا رو شکر دایی رفت ،به خدا دایی درحال حاضر مربی خوبی نیست و این رو از بازیهای پرسپولیس میشه فهمید و نتیجه هم که نگرفته ،پس نه خوب بازی میکنه تیم و نه خوب نتیجه میگیره در ضمن الان سال دومه که تیم دست دایی هست واگه عوض نمیشد چه بسا ماهم مثل استقلالیها میرفتیم دسته دو ....آقا مارادونا نتیجه نگرفت و عوض شد دایی که از مارادونا بزرگتر و فوتبالیست تر نبوده ،پس باید زودتر هم عوض میشد .اینم بگم دایی از یه قرون پولش نمیگذره و ادعای الکی میکنه وتا قرون آخرش رو هم میگیره پس چرا ما به فکر تیم نباشیم و دفعه بعد نباید با کسی مثل دایی قرارداد ببندیم ،کسی که فقط به فکر قرداد چرب تر هست و تیم نتیجه نگیره استعفا نمیده تا بتونه مبلغ قرارداد رو کامل بگیره. البته شاید بگه حقمه ولی همه خوب میدونن این قرارداد برای این بوده تا تیم نتیجه بگیره و قهرمان لیگ بشه نه اینکه اگه نتیجه نگرفت بخوای به خاطر قراردادت تیم رو ببری لیگ یک.
نظرات بینندگان