arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳

پیکر شهید دریانوش کمک خلبان بالگرد رئیسی در نجف‌آباد به خاک‌ سپرده شد

پیکر مطهر سرتیپ دوم خلبان، شهید محسن دریانوش با حضور پرشور و گسترده مردم استان اصفهان در شهرستان نجف‌آباد به خاک‌ سپرده شد. شهید دریانوش در کنار دیگر شهدای نجف‌آباد، از جمله شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی به خاک سپرده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: پیکر مطهر سرتیپ دوم خلبان، شهید محسن دریانوش با حضور پرشور و گسترده مردم استان اصفهان در شهرستان نجف‌آباد به خاک‌ سپرده شد.

امروز (سوم خرداد ماه) مردم استان اصفهان با حضور گسترده خود در شهرستان نجف‌آباد، شهر سردار شهید حاج احمد کاظمی، پیکر مطهر شهید خلبان دریانوش، از شهدای بالگرد رئیس جمهور را تا خانه ابدی تشییع کردند. 

امروز زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر از قشرهای مختلف و شهرها و نقاط مختلف استان اصفهان، خود را به شهر نجف‌آباد رساندند تا در مراسم وداع با این شهید بزرگوار شرکت‌ کنند و حماسه‌ای دیگر رقم بزنند. 

شرکت‌کنندگان در این مراسم، با در دست داشتن تصاویر شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌ جمهور، شهید امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید آیت‌الله آل‌ هاشم امام جمعه تبریز، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش و سردار شهید موسوی با شهدای خدمت وداع کردند. 

پیکر سرتیپ دوم شهید دریانوش از محل باغ ملی تا جنت‌الشهدای نجف‌آباد روی دستان خیل عظیم مردم تشییع شد و در خانه ابدی آرام گرفت. 

شهید دریانوش در کنار دیگر شهدای نجف‌آباد، از جمله شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی به خاک سپرده شد.

نظرات بینندگان