arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

رئیس صداوسیما: محور مناظره‌ها به گونه‌ای طراحی شده که امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌ها به حداقل برسد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: محورهای مناظرات انتخاباتی به گونه‌ای طراحی شده که اساسا برنامه‌محوری نقطه کانونی برنامه‌های نامزدها باشد و امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌های انتخاباتی به حداقل برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: محورهای مناظرات انتخاباتی به گونه‌ای طراحی شده که اساسا برنامه‌محوری نقطه کانونی برنامه‌های نامزدها باشد و امکان ورود به حواشی و بداخلاقی‌های انتخاباتی به حداقل برسد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اقدامات این سازمان برای کاهش بداخلاقی‌های انتخاباتی در مناظرات نامزدها گفت: در این باره ما پیشنهاداتی را به کمیسیون محترم بررسی تبلیغات ارائه کردیم و علاوه بر آن برنامه و محورهای مناظرات به گونه‌ای طراحی شده که اساسا برنامه محوری در نقطه کانونی برنامه‌های نامزدهای محترم باشد و امکان ورود به حواشی و ورود به بداخلاقی‌های انتخاباتی به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: نامزدهای محترم یک جزئی از فرآیند تضمین سلامت انتخابات هستند و حتما هواداران آنها و برخی فعالان در فضای مجازی که با ادعای حمایت از نامزدها اقدام به تخریب، لجن‌پراکنی و آلوده‌سازی فضای سالم تبلیغات انتخاباتی می‌کنند، جز دیگری از این فضا هستند و حتما باید مورد توجه نهادهای نظارتی و مسئول قرار گیرد.

جبلی ادامه داد: ما حتما به سهم خود تلاش می کنیم با طراحی برنامه‌ها و سوالات و پیشنهاداتی که ارائه دادیم در کاهش این پدیده‌های ناشایست به مردم عزیز کمک کنیم.

نظرات بینندگان