arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

حمله قاضی زاده به پورمحمدی: بعضی از دوستان مطالبی رویایی و خلاف واقعیات جامعه می‌گویند؛ اگر نمی‌توانید برنامه هفتم را اجرا کنید چرا نامزد انتخاباتی شدید؟

قاضی زاده در انتقاد از پور محمدی گفت: بعضی از دوستان مطالبی رویایی و خلاف واقعیات جامعه می گویند. اگر نمی‌توانید برنامه هفتم را اجرا کنید چرا نامزد انتخاباتی شدید؟ برنامه هفتم سیر قانونی خود را طی کرده بود و در مجلسی که همه طوایف در آن هستند، تصویب شد. نماینده ای که از الان اجرای این برنامه را زیر سوال می برد بعد از پیروزی نیز اجرای آن را به راحتی زیر سوال می برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قاضی‌زاده هاشمی در ۴ دقیقه دوم بخش دوم صحبت‌های خود گفت: به استفاده از تجارب خارجی معتقدیم، اما هم تجارب خوب و هم تجارب شکست خورده. برخی از نسخه‌های بانک جهانی چیزی به عنوان مفهوم انسان را قبول ندارد. یک نمونه از اینکه کشوری با نسخه بانک جهانی توانسته اقتصادش را درست کند، دوستان نمونه ای ذکر کنند. کشورها جلوی چشم ما هستند. وضعشان بدتر شده است.
 
اگر نمی‌توانید برنامه هفتم را اجرا کنید چرا نامزد انتخاباتی شدید؟
 
وی در انتقاد از پور محمدی  ادامه داد: بعضی از دوستان مطالبی رویایی و خلاف واقعیات جامعه می گویند. اگر نمی‌توانید برنامه هفتم را اجرا کنید چرا نامزد انتخاباتی شدید؟ برنامه هفتم سیر قانونی خود را طی کرده بود و در مجلسی که همه طوایف در آن هستند، تصویب شد. نماینده ای که از الان اجرای این برنامه را زیر سوال می برد بعد از پیروزی نیز اجرای آن را به راحتی زیر سوال می برد.
 
این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه دولت نباید با مردم رقابت کند و از فضای رقابتی باید خارج شود، اظهار کرد: انتصابات سیاسی باید از بنگاه های دولتی خارج شود. نباید شرکت های ورشکسته را به مردم واگذار کرد. در دولت شهید رئیسی با کمک ایشان، مردم را در بنگاه داری بنیاد شهید دخیل کنیم. همان مردمی که جنگ را کنترل کردند، اقتصاد را به بهترین شکل کنترل خواهند کرد.
نظرات بینندگان