arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

زاکانی ۲۰ روز مانده به انتخابات ۱۴۰۰: کنار نمی‌روم / ۱۷ روز بعد: انصراف می‌دهم / زاکانی ۵ روز مانده به انتخابات ۱۴۰۳: کنار نمی‌روم

علی‌رضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده در انتخابات می‌ماند. او اما سال ۱۴۰۰ هم چنین ادعایی کرد اما در نهایت کنار کشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی‌رضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده در انتخابات می‌ماند. او اما سال ۱۴۰۰ هم چنین ادعایی کرد اما در نهایت کنار کشید. 

به گزارش انتخاب، زاکانی در ۷ تیر ۱۴۰۰ گفته بود: اینکه برخی‌ها می‌گویند که من یار کمکی آیت‌الله رئیسی در مناظرات انتخاباتی هستم، توهین به آیت‌الله رئیسی و من است و به این افراد توصیه می‌کنم که از حرف‌های خود توبه کنند. در مناظرات مشخص خواهد شد که کدام نامزدها کمکی هستند.

او مدتی بعد در ۲۴ تیر ۱۴۰۰ با زمینه چینی برای کناره‌گیری از انتخابات با بیان اینکه اینکه «باید ۵ نامزد جریان انقلاب به سمت همگرایی بروند»، گفت که باید این پنج کاندیدا باهم صحبت کرده تا مردم گرفتار تشتت نشوند و باهم هم افزایی داشته باشند، امروز امتحان بزرگی برای نامزدها است که مردم را به خود دعوت می‌کنند یا به انقلاب؟ هر پنج نفر جدی کار می‌کنند اما آیا باید تا پایان انتخابات بمانند؟ نباید اجازه داد سال ۹۲ تکرار شود.

زاکانی امروز ۳ تیر ۱۴۰۳ نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار میزان گفت: این شور مردم من را برآن داشت تا بحمدالله و به لطف امام زمان (عج) تا پایان انتخابات در رقابت باقی بمانم.

نظرات بینندگان