arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

حمله قالیباف به ظریف در ابتدای مناظره چهارم: در ستاد آقای پزشکیان موضوعاتی مطرح می‌شود که باعث نگرانی است؛ قانون راهبردی مجلس را مانع می‌بینند

قالیباف خاطرنشان کرد: قانون راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها را مشاور آقای پزشکیان می گوید مانع می بینیم! این در شرایطی است که رهبری معظم انقلاب فرمودند این قانون مبنای کار ما و مبنای تعیین تکلیف است. این تضاد را چگونه می‌خواهند دنبال کنند؟ در این روزها شنیدم که گفتند نگذاشتند واکسن وارد شود، این بحث‌ها جامعه را دچار چالش می‌کند، ما باید همین جا به مردم قول دهیم که دغدغه ما مردم و وحدت در کشور است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای پزشکیان بر تاکید بر اجماع تاکید دارد ولی این روزها می بینیم برخی در ستاد آقای پزشکیان چیزهایی مطرح می کنند که از این بابت نگرانی داریم. در این میتینگ‌ها کمتر به اجماع و وحدت تاکید می‌شود.
 
محمدباقر قالیباف در سومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید سلیمانی باورش این بود که فرصت های ما در دل تهدیدات است و تهدیدات هرچقدر بزرگ باشند، فرصت های ما بزرگ است.
 
وی با بیان این که دپیلماسی و سیاست های نظام مصوبه ماست، خاطرنشان کرد: ما ده‌ها پرونده باز و نیمه باز داریم که سال ها است که مانده است، اولویت ما این است که پرونده باز نداشته باشیم و آن ها را پیگیری کنیم. بزرگترین موفقیت ما این است که به سمت اجماع برویم و این ضروت کار است که در داخل و خارج بید به آن سمت برویم.
 
قالیباف با بیان اینکه ما حتما مذاکره می‌کنیم و حتما به توافق می‌رسیم، گفت: سیاست داخلی ما در امتداد سیاست خارجی ماست و بالعکس. ما همچون شهید رئیسی مذاکرات را ادامه می‌دهیم و حتماً به توافق می‌رسیم؛ در چارچوب سیاست‌ها و قوانین کلان؛ از جمله قانون راهبردی مجلس. هر توافقی که در آن انتفاع اقتصادی باشد آن را دنبال می‌کنیم. در حوزه داخل نیز به خنثی‌سازی تحریم، با ۵ فوریتی که اشاره کرده‌ام خواهم پرداخت.
 
این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست افزود: آقای پزشکیان بر تاکید بر اجماع تاکید دارد ولی این روزها می بینیم برخی در ستاد آقای پزشکیان چیزهایی مطرح می کنند که از این بابت نگرانی داریم. در این میتینگ‌ها کمتر به اجماع و وحدت تاکید می‌شود. این‌ها باعث می شود که تنشی بین مردم با مردم و یا مجموعه دستگاه ها با هم و افراد با هم ایجاد شود. این‌ها چه ثمری دارد؟ صدای مردم گم می شود و به حل مشکلات‌شان توجه نمی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: قانون راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها را مشاور آقای پزشکیان می گوید مانع می بینیم! این در شرایطی است که رهبری معظم انقلاب فرمودند این قانون مبنای کار ما و مبنای تعیین تکلیف است. این تضاد را چگونه می‌خواهند دنبال کنند؟ در این روزها شنیدم که گفتند نگذاشتند واکسن وارد شود، این بحث‌ها جامعه را دچار چالش می‌کند، ما باید همین جا به مردم قول دهیم که دغدغه ما مردم و وحدت در کشور است.
نظرات بینندگان