arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

مقام معظم رهبری پس از انداختن رای خود به صندوق: افزایش رای‌دهنگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است / دوام و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است

مقام معظم رهبری روز جمعه پس از انداختن رایشان به صندوق تاکید کردند: موضوع مهم حضور پرشور و افزایش و کثرت رای دهندگان است این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است. ایشان بیان کردند: امیدوارم خداوند برای این کشور بهترین گزینه را مقدر کند و سال های آینده سال های مطلوبی باشد و مردم از گزینه خود راضی باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر معظم انقلاب بیان کردند: جمهوری اسلامی قوامش به حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت جمهوری اسلامی حضور مردم امری لازم و ضروری است.
 
به گزارش «انتخاب»؛ حضرت آیت الله خامنه ای روز جمعه پس از انداختن رایشان به صندوق تاکید کردند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روزها و سال ها را مسالت دارم، روز انتخابات برای ما ایرانی ها روز نشاط و شادی است به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است که چند سال آینده کشور با این انتخاب مردم تعیین می شود.
 
ایشان بیان کردند: ما توصیه می کنیم مردم عزیزمان مساله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند.
 

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند:  حضور پرشور مردم و افزایش رای‌دهندگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است.

ایشان افزودند: ما توصیه می‌کنیم مردم مسالۀ رای‌دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند. در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده و دوام جمهوری اسلامی و عزت و آبروی آن در دنیا متوقف به حضور مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. بخصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است؛ که چند سال آینده‌ی کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود.

ایشان بیان کردند: امیدوارم خداوند برای این کشور بهترین گزینه را مقدر کند و سال های آینده سال های مطلوبی باشد و مردم از گزینه خود راضی باشند.
نظرات بینندگان