arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

قاضی زاده هاشمی: هر وقت جریان اصلاح طلبان بر سر کار آمد، سایه جنگ بر سر ایران آمده / این‌ها تک چشمی به دنیا نگاه می‌کنند

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در سیاست خارجی ایران ضمن ارتباط با همسایگان باید از مداخلات فرامنطقه ای جلوگیری کنیم. در دولت آقای روحانی به معنای واقعی کلمه جایگاه ما در منطقه نامطلوب بود. تنش جدی با دولت سابق افغانستان یکی از این موارد بود، اما جریان رسانه ای این آقایان آهنگ شروع جنگ با طالبان را داشتند. در دولت اصلاحات که آقای پزشکیان خود را در امتداد آن می‌دانستند، در آستانه جنگ با افغانستان قرار گرفتیم. اینها تک چشمی به دنیا نگاه می کنند و امنیت ما را نیز می‌خواستند گدایی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی سایه جنگ را از کشور دور کرد.
 
قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب؛ چهارم تیر ۱۴۰۳ با حضور در چهارمین مناظره انتخابات ۱۴۰۳ با موضوع «ایران در جهان امروز» در فرصت ۵ دقیقه بخش اول مناظره، اظهار کرد: این روزاها وقتی بین مردم هستیم آنان انتقاد می کنند که چرا نامزدها واضح صحبت نمی‌کنند؟ چون بعضی از موضوعات به دولت شهید رئیسی برمی گردد امشب سعی می کنم مصداقی تر حرف بزنم.
 
وی ادامه داد: در سیاست خارجی ایران ضمن ارتباط با همسایگان باید از مداخلات فرامنطقه ای جلوگیری کنیم. در دولت آقای روحانی به معنای واقعی کلمه جایگاه ما در منطقه نامطلوب بود. تنش جدی با دولت سابق افغانستان یکی از این موارد بود، اما جریان رسانه ای این آقایان آهنگ شروع جنگ با طالبان را داشتند. در دولت اصلاحات که آقای پزشکیان خود را در امتداد آن می‌دانستند، در آستانه جنگ با افغانستان قرار گرفتیم. اینها تک چشمی به دنیا نگاه می کنند و امنیت ما را نیز می‌خواستند گدایی کنند.
 
وی ادامه داد: شهید رئیسی با عملیات وعده صادق دشمن صهیونیست را جای خود نشاند. دیپلمات های دولت آقای روحانی، آقایان اسدی و نوری که در زندان های اروپا بودند، با اقتدار دیپلماسی شهید رئیسی آزاد شدند.
 
وی خطاب به پزشکیان گفت: هر وقت جریان اصلاح طلبان بر سر کار آمده ، سایه جنگ بر سر ایران آمده است!
 
این نامزد انتخاباتی یادآور شد: آقای الهام علی اف اواخر دولت آقای روحانی برای ایران خط و نشان می کشید. بسیاری از کشورها ارتباط خود را با ما قطع کردند، شهید رئیسی روابط ما را با عربستان، مصر و آذربایجان بهبود بخشید. پیوستن به سازمان های بین المللی نیز در همین مسیر بود. پس از شهادت شهید رئیسی بسیاری از کشورهای جهان عزای عمومی اعلام کردند.
نظرات بینندگان