arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

زاکانی: کسی جلوی برجام را نگرفته / آمریکایی‌ها گفتند کسانی که از ایران با آن‌ها مذاکره کردند دقت لازم را نداشتند

علیرضا زاکانی گفت: کسی جلوی برجام را نگرفته؛ ما اتفاقا دنبال اجرای برجام هستیم چون ما سهم خود را انجام داده ایم ولی آنها انجام نمیدهند؛ خیانت کرده اند و آتش زده اند. علتش هم این بود که خود آنها گفتند کسانی که از ایران با آنها مذاکره کردند دقت لازم را نداشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا زاکانی در چهارمین مناظره که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: هیچ راهی نداریم جز اینکه مشارکت کنیم؛ هم مردم را شریک ثروت کشور کنیم و هم امانتدار مردم باشیم و در سیاست بین مردم دیوار نکشیم اقوام و مذاهب را در مقابل هم قرار ندهیم. 
 
وی گفت: این گل و بوستان که در کشور هست همه را بپذیریم. نمی دانم دوستان از چه منظری صحبت می کنند؟ نگاه ما این است که همه اقوام و مذاهب تک تکشان عزیز هستند. نمیخواهیم دیوار بکشیم. ولی دوستان ظاهراً میخواهند دیوار بکشند.
 
وی گفت: دو دهه با بزرگان فساد مبارزه کردم و فهمیدم برخی نمی خواهند چیزی سر سفره مردم بیاید. ما باید ملت را بیاوریم سر سفره اقتصاد کشور. برای مستاجران و همچنین صاحب خانه شدن مردم برنامه دارم.
 
زاکانی ادامه داد: حرفهای تفرقه انگیز نزنیم؛ وحدت آفرین حرف بزنیم. بین مردم دیوار نکشیم. هم باید قدرت اقتصادی مردم را بیشتر کرد و هم به وحدت و انسجام کمک کرد.
 
وی گفت: کسی جلوی برجام را نگرفته؛ ما اتفاقا دنبال اجرای برجام هستیم چون ما سهم خود را انجام داده ایم ولی آنها انجام نمیدهند؛ خیانت کرده اند و آتش زده اند. علتش هم این بود که خود آنها گفتند کسانی که از ایران با آنها مذاکره کردند دقت لازم را نداشتند.
 
 وی ادامه داد: الان وقت چیدن این میوه‌های اساسی است؛ به حرف خودمان را سرگرم نکنیم. با یارانه طلا مردم را در ثروت کشور شریک می کنم. 
 
نظرات بینندگان