arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۳

صالحی: ملت با حضور در میدان، خواسته خود را با رای پیاده کنند

علی‌اکبر صالحی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، این دوره از انتخابات را فرصتی برای حضور دوباره مردم در صحنه دانست و گفت: ملت با حضور در میدان خواسته خود را با رای پیاده کنند. اکنون ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری داریم که هر کدام می‌توانند نماینده طیفی از مردم باشد و مردم هر فردی را بنا تشخیص خود برگزیند بنابراین ضرورت دارد تا به میدان بیایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: قائم‌مقام فرهنگستان علوم ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور گفت: اکنون در وضعیتی قرار داریم که باید تصویرسازی و روایت‌پردازی درستی از کشور داشته باشیم.

علی‌اکبر صالحی با دعوت به حضور مردم در صحنه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیروزی انقلاب دستاوردی عظیم و هدیه‌ای الهی بود و حضور مردم در صحنه های مختلف نشان داد مردم ایران پاسدار خون شهدایی هستند که به پای این انقلاب ریخته شد تا به ثمر بنشیند. مردم باید این را بدانند که انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رهاوردش استقلال سیاسی بوده است.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، این دوره از انتخابات را فرصتی برای حضور دوباره مردم در صحنه دانست و گفت: ملت با حضور در میدان خواسته خود را با رای پیاده کنند. اکنون ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری داریم که هر کدام می‌توانند نماینده طیفی از مردم باشد و مردم هر فردی را بنا تشخیص خود برگزیند بنابراین ضرورت دارد تا به میدان بیایند.

دارنده نشان عالی دانش معتقد است: وقتی حضور ما در انتخابات حضوری پرشور باشد مخالفان ما بدون تردید یک حساب دیگری برای ما باز می کنند؛ حال اگر این حضور پرشور نباشد می تواند این تصویر را با خود به همراه داشته باشد که بین دولت و ملت فاصله وجود دارد. اگر پای صندوق رای نیاییم و بی‌تفاوت به سرنوشتمان باشیم دشمنان ما را می‌شکنند، حواسمان باشد با نرفتن به انتخابات فکر نکنید داریم پیامی می‌دهیم که قطعاً این‌گونه نخواهد بود.

معاون فرهنگستان علوم تاکید کرد: اکنون در وضعیتی هستیم که باید هم تصویری سازی و هم روایت پردازی درستی از کشور داشته باشیم.

نظرات بینندگان