arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۷۲۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

شیخ قدرت علیخانی: عده‌ای نمی‌خواهند مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد / ادامه دولت فعلی یعنی ادامه گرانی و تورم / شاهد اوج گرفتن بد اخلاقی نسبت به پزشکیان هستیم؛ برخی طلاب را به روستا‌ها و شهر‌ها گسیل کرده اند که برای یک کاندید تبلیغ کنند / اگر مردم در انتخابات حضور پیدا کنند، تخریب و جانبداری‌ها اثری ندارد

حجت اسلام قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان در شهر بویین زهرا با بیان اینکه دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالای برخوردار است اظهار کرد: مردم باید با حضور گسترده در روز ۱۵ تیرماه کار نیمه تمام خود را به پایان برسانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت اسلام قدرت اله علیخانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گردهمایی حامیان مسعود پزشکیان در شهر بویین زهرا با بیان اینکه دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالای برخوردار است اظهار کرد: مردم باید با حضور گسترده در روز ۱۵ تیرماه کار نیمه تمام خود را به پایان برسانند.

به گزارش «انتخاب»، وی با یادآوری اینکه ۶٠ درصد مردم در انتخابات هشت تیرماه حضور پیدا نکردند افزود: مردم به دلیل مشکلات مختلف از جمله معیشت، تورم و گرانی با صندوق‌های رای قهر کرده اند. 

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی از کاهش مشارکت مردم ابراز گلایه داشتند لذا باید برای افزایش مشارکت مردم تلاش بیشتری انجام شود.

وی یادآور شد: مردم استان برای حضور در انتخابات با موانع زیادی مواجه هستند چرا که تعدادی از برگزار کنندگان انتخابات بی طرف نیستند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ وحیدی وزیر کشور در خصوص اظهارات پزشکیان در زمینه دخالت تعدادی از استانداران، فرمانداران و بخشداران در امر برگزاری انتخابات گفت: بنده اطلاع و گزارشی از سایر استان‌ها در خصوص دخالت و یا عدم دخالت برگزار کنندگان در امر انتخابات ندارم، اما در استان قزوین مستندات و گزارش‌های دقیقی در زمینه دخالت تعدادی از مدیران دولتی در فرایند انتخابات را داریم.

حجت اسلام علیخانی ضمن تشکر از دستگاه قضایی استان قزوین گفت: از دستگاه قضایی استان خواهانیم که به تخلفات عده‌ای از برگزار کنندگان انتخابات رسیدگی کنند تا اعتماد مردم به مدیران بیش از این آسیب نبیند.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم گفت: مردم اول صبح رای خود را به صندوق بیندازند و حضور خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و اجازه دخالت را برای ثبت رای خود را به کسی ندهند.

وی گفت: برخی از رفتار‌ها و تبعیض مسولین در برخورد با مردم نشان می‌دهد که عده‌ای نمی‌خواهند مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد.

حجت اسلام علیخانی با یادآوری اینکه سه سال سکوت کرده است بیان داشت: امروز روزنه‌ای باز شده و باید از این فرصت برای رفع مشکلات مردم و کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از درد و مشکلات مردم خبر دارد خاطرنشان کرد: بیشترین تورم در دولت سیزدهم به وجود آمد و ادامه دولت فعلی یعنی ادامه گرانی و تورم و مشکلات مردم است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رای مردم ارزش و قداست دارد و سرنوشت ساز است لذا نباید آن را ارزان فروخت.

وی تاکید کرد: در روز‌های اخیر شاهد اوج گرفتن بد اخلاقی نسبت به دکتر پزشکیان هستیم در همین راستا برخی از طلاب را به روستا‌ها و شهر‌ها گسیل کرده اند که برای یک کاندید تبلیغ کنند.

حجت اسلام علیخانی تاکید کرد: اگر مردم در انتخابات حضور پیدا کنند تخریب و جانبداری‌ها اثری ندارد.

نظرات بینندگان