arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۴ تیر ۱۳۸۰

خاطرات هاشمی رفسنجانی: تصمیم به محاکمه [آریل]شارون، [نخست‌وزیر اسراییل]در بلژیک، به صورت جدى و رسمى مطرح است. جیره‌بندى رسمى آب در تهران، رسماً اعلام شد؛ هر منطقه‌اى ۱۲ ساعت در هفته. در بسیارى از نقاط کشور، کم‌آبى مسأله‌ساز مى‌شود و درگیرى‌کشاورزان و مردم با پلیس، زیاد اتفاق مى‌افتد و بدترین آن در اصفهان بوده که خرابکارى هم کرده‌اند و جمعى بازداشت شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: اکبر هاشمی رفسنجانی با دو دوره ریاست جمهوری ایران، سابقه ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت و بسیاری مناصب مهم دیگر، از مهمترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

«انتخاب» هر شب خاطرات روزنوشت هاشمی را منتشر می‌کند.

۱۴ تیر ۱۳۸۰: تمام روز در منزل به مطالعه و استراحت گذشت، در رسانه‌ها، مسأله کمیته ویژه، مورد مشاجره دو جناح است. راستى‌ها، دوم‌خردادى‌ها را متهم کرده‌اند که یک کمیته مرموزى دارند و تصمیمات خطرناکى گرفته‌اند؛ منجمله تأسیس میلیشیا [=گروه مسلح غیرقانونی]و تسلط بر صدا وسیما با راه‌اندازى رادیو تلویزیون و یا تأسیس یک فرستنده ماهواره‌اى و مرکز شنود تلفن‌ها و نیز تأمین پول زیاد، براى پشتیبانى حرکات سیاسى، ولى چپ‌ها منکر آن هستند. 

 تصمیم به محاکمه [آریل]شارون، [نخست‌وزیر اسراییل]در بلژیک، به صورت جدى و رسمى مطرح است. جیره‌بندى رسمى آب در تهران، رسماً اعلام شد؛ هر منطقه‌اى ۱۲ ساعت در هفته. در بسیارى از نقاط کشور، کم‌آبى مسأله‌ساز مى‌شود و درگیرى‌کشاورزان و مردم با پلیس، زیاد اتفاق مى‌افتد و بدترین آن در اصفهان بوده که خرابکارى هم کرده‌اند و جمعى بازداشت شده‌اند.

نظرات بینندگان