arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

حماس: حمله حزب‌الله به اسرائیل تاییدی بر این است که هیچ تجاوزی بدون پاسخ نخواهد ماند

در این بیانیه تاکید شده است: عملیات حزب‌الله حامل این پیام است که تروریسم و جنایات آن علیه ملت‌های فلسطین و لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و اسرائیل به اهداف و برنامه‌های تهاجمی خود نخواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس در بیانیه‌های جداگانه ضمن تبریک عملیات حزب‌الله در پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی این جنبش، آن را سیلی محکمی بر صورت کابینه فاشیست اسرائیل توصیف کردند.

به گزارش انتخاب، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: واکنش منحصر به فرد و بزرگ مجاهدین حزب‌الله علیه چندین هدف حیاتی و استراتژیک در عمق اسرائیل که در پاسخ به جنایت ترور فواد شکر و جنایات و تجاوزات مستمر در نوار غزه و لبنان انجام شد را تبریک می‌گوییم.

حماس اضافه کرد: ما تأکید می‌کنیم که این پاسخ محکم و متمرکز که به عمق اسرائیل اصابت کرد، سیلی به صورت کابینه اسرائیل فاشیست است.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: عملیات حزب‌الله حامل این پیام است که تروریسم و جنایات آن علیه ملت‌های فلسطین و لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و اسرائیل به اهداف و برنامه‌های تهاجمی خود نخواهد رسید.

جنبش حماس در ادامه حملات تجاوزکارانه اسرائیل به جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد.

جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: به حزب الله به خاطر حمله‌ای که به عمق اسرائیل انجام داد و موفقیتش در انجام حملات شجاعانه و ثابت قدم بودن در مواضع و تحقق عهدش، تبریک می‌گوییم.

این جنبش اضافه کرد: این حملات نشان داد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد.

نظرات بینندگان