arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

پزشکی قانونی: پیکر ۲۸ جانباخته معدن طبس به خانواده‌ها تحویل داده شد

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: تاکنون خانواده ۲۸ متوفی حادثه معدن طبس در محل حاضر شده و اجساد عزیزانشان را شناسایی و تایید کرده‌ و جواز دفن و جسد را تحویل گرفته‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی گفت: تاکنون خانواده ۲۸ متوفی حادثه معدن طبس در محل حاضر شده و اجساد عزیزانشان را شناسایی و تایید کرده و جواز دفن و جسد را تحویل گرفته‌اند.

محمدعلی توکلی افزود: در مجموع تا این لحظه ۳۱ جسد به پزشکی قانونی استان منتقل شده که تمامی جسد‌ها مورد معاینه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از اتمامی اجساد حادثه معدن طبس عکسبرداری انجام شده، همچنین شرح خدمات این متوفیان ثبت و علت فوت آن‌ها نیز به تایید پزشکی قانونی رسیده است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی با اشاره به سه جسد باقی مانده این حادثه اظهار کرد: هنوز یک جسد شناسایی نشده و پیکر ۲ جسد دیگر نیز به دلیل دوری خانواده‌ها از استان، شناسایی، تایید و تحویل داده نشده است.

وی تصریح کرد: کارگران فوت شده در حادثه معدن طبس از چهار استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان و خراسان جنوبی بودند.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه معدن طبس یادآور شد: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی در معادن شاهد اینگونه حوادث تلخ در سطح استان یا کشور نباشیم.

نظرات بینندگان