arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

رئیس سازمان مدیریت بحران: یک ساعت پیش یک نفر دیگر از محبوسان معدن طبس را پیدا کردیم؛ اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم / ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند / تا ساعت ۴ صبح به پیکرِ محبوسان معدن می‌رسیم

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: انتظار ما این است که امشب تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بتوانیم به محبوسان برسیم حدود یک ساعت پیش یک نفر دیگر از محبوسان را پیدا کردیم و هم اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم و ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: انتظار ما این است که امشب تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بتوانیم به محبوسان برسیم حدود یک ساعت پیش یک نفر دیگر از محبوسان را پیدا کردیم و هم اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم و ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند.
 
محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: با تلاش همکاران حدود ۴۵ متر از کار باقی مانده است و زمانی که ما عرض می‌کنیم همکاران در حال تلاش هستند کار به صورت تکی انجام می‌شود زمانی که یک فرد کار خودش را انجام می‌دهد برمی‌گردد و نفر بعدی می‌رود و ادامه می‌دهد.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: ما دیشب قول داده بودیم که بین ساعت ۸ تا ۱۲ امروز به محبوسان دسترسی پیدا بکنیم اما به توده سنگ بسیار سختی برخورد کردیم که باید خرد و به بیرون منتقل بشود.
 
وی در پایان افزود: انتظار ما این است که امشب تا ساعت ۳ یا ۴ صبح بتوانیم به محبوسان برسیم  حدود یک ساعت پیش یک نفر دیگر  از محبوسان را پیدا کردیم و هم اکنون در مجموع ۴۰ جانباخته داریم  و  ۹ نفر هم همچنان در معدن محبوس هستند و تلاش می‌کنیم اجساد این عزیزان را به صورت سالم به بیرون از معدن منتقل کنیم.
نظرات بینندگان