arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

هاآرتص، به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیل: ارتش نگران ورود حدود ۴۰۰۰۰ جنگنجو از سوریه، عراق و یمن به جولان است؛ آن‌ها منتظر دعوت نصرالله برای جنگ هستند / در سوریه مداخله خواهیم کرد تا به اسد بفهمانیم که حضور آن‌ها در این مکان را نخواهیم پذیرفت / ما در جنگی هستیم که می‌تواند به یک جنگ منطقه‌ای بسیار گسترده‌تر تبدیل شود / حزب‌الله هنوز بیش از ۱۰۰۰۰۰ موشک برای حمله به اسرائیل دارد

هاآرتص، به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیل خبر داد: ارتش با نگرانی ورود حدود ۴۰۰۰۰ نفر از سوریه، عراق و یمن به جولان را دنبال می‌کند و آن‌ها منتظر دعوت نصرالله برای جنگ هستند. اگرچه ۴۰۰۰۰ جنگجوی ویژه نیستند، اما وضعیت همچنان نگران کننده است. حضور جنگجویان خطرناک است و ما در سوریه مداخله خواهیم کرد تا به اسد بفهمانیم که حضور آن‌ها در این مکان را نخواهیم پذیرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هاآرتص، به گفته یک منبع ارشد امنیتی اسرائیل می گوید که حزب‌الله هنوز بیش از ۱۰۰۰۰۰ موشک برای حمله به اسرائیل دارد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ این منبع افزود: توانایی حزب‌الله در پرتاب موشک را نباید دست کم گرفت
 
 منبع ارشد امنیتی اسرائیل بیان کرد که  بر اساس ارزیابی‌های نهاد امنیتی  حزب‌الله توانایی‌هایی دارد که عرصه دریایی و آب‌های اقتصادی اسرائیل را تهدید می‌کند .
 
این منبع در ادامه گفت: مقامات امنیتی از تصمیم رهبری نظامی و سیاسی برای جداسازی مصنوعی جبهه شمالی و جنوبی انتقاد می کنند.
 
 منبع امنیتی اسرائیل بیان کرد: ما در جنگی هستیم که می تواند به یک جنگ منطقه ای بسیار گسترده تر تبدیل شود و نمی توانیم در یک جبهه کار کنیم 
 
وی در ادامه خبر داد: ارتش با نگرانی ورود حدود ۴۰۰۰۰ نفر از سوریه، عراق و یمن به جولان را دنبال می کند و آنها منتظر دعوت نصرالله برای جنگ هستند. اگرچه ۴۰۰۰۰ جنگجوی ویژه نیستند، اما وضعیت همچنان نگران کننده است. حضور جنگجویان خطرناک است و ما در سوریه مداخله خواهیم کرد تا به اسد بفهمانیم که حضور آنها در این مکان را نخواهیم پذیرفت.
 
این منبع گفت: انتقال فشار به حزب‌الله نشان می‌دهد که اسرائیل از تلاش خود برای سرنگونی حماس و بازگرداندن گروگان‌ها دست برداشته است.
نظرات بینندگان