arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۲

سرمربی قطر قبل از فینال آسیا مقابل اردن: به حریف خود احترام می‌گذاریم / این دیدار مسابقه دو کشور برادر است

مارکس لوپس ، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: قطر و اردن دو کشور برادر هستند، اما حتی بین برادران هم برای کسب جام و موفقیت رقابت وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: مارکس لوپس ، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت: قطر و اردن دو کشور برادر هستند، اما حتی بین برادران هم برای کسب جام و موفقیت رقابت وجود دارد.

مارکس لوپس سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال اردن در فینال هجدمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: مهمترین مساله برای ما این بود که در این مدت کوتاه قبل از انجام یک فینال سخت مقابل یک تیم قدرتمند، ریکاوری کنیم.

وی ادامه داد: این دیدار مسابقه دو کشور برادر است، حتی بین برادران هم رقابت وجود دارد و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. ما به حریف خود احترام می‌گذاریم و در فینال سختی خواهیم داشت.حسین عموته مربی فوق العاده‌ای است. تک تک بازیکنانم در موفقیت تیم تا به اینجا مسابقات نقش داشتند و امیدواریم که به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

لوپس در رابطه با دقایق بازی بازیکنان خود در طول مسابقات گفت: ۲۶ بازیکن انتخاب شده برای لیست تیم ملی فوتبال قطر، شایسته حضور در ترکیب اصلی هستند و سعی کردیم در طول مسابقات دقایقی را بین آنها تقسیم کنیم تا با انرژی بالا به فینال برسیم.

وی با اشاره به عملکرد موسی التماری بازیکن تیم ملی اردن که در باشگاه مون پلیه فرانس بازی می‌کند، گفت: تنها یک بازیکن اروپایی در فینال تاییدی بر پیشرفت فوتبال آسیاست. فوتبال هر روز در حال پیشرفت و متفاوت شدن است، نسل‌های آینده هستند که توانایی ارائه فوتبال زیبا را دارند.

دیدار تیم‌های قطر و اردن فردا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه لوسیل برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان