arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

دبیر ستاد انتخابات درباره مناظره تلویزیونی: سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد‌ها پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد/ به میزان زمان نامزد‌ها برای پاسخ دهی به سوالات اضافه شده

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، گفت: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صداوسیما: دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، گفت: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

محمد صالح مفتاح، همچنین خاطر نشان کرد: سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدها است به عبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مناظره‌های انتخاباتی، بخش عمده تشریفاتی که از نظر ما خیلی هم فایده نداشت کم شده و به فرصت نامزد‌ها برای پاسخ دادن به سوالات اضافه شده است.

مفتاح افزود: فرصت نامزد‌ها کوتاه بود و نمی‌توانستند جامع صحبت کنند و سخنانشان منعقد نمی‌شد.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: این موضوع آسیب شناسی شد و اکنون فرصت نامزد‌ها که در دوره‌های قبلی ۲ تا ۴ دقیقه بود افزایش دادیم و محور‌ها هم کم شده است.

وی با تاکید براینکه از مواجهه لحظه‌ای و هیجانی با موضوعات و مسائل هم خودداری کرده‌ایم، گفت: ما رئیس جمهور می‌خواهیم انتخاب کنیم و این افراد رجل سیاسی هستند که شرایط رئیس جمهور شدن دارند. نامزد‌ها کنارهم می‌نشینند و شان هر نامزد حفظ می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما همچنین خاطر نشان کرد: سوالات از اول و از قبل در اختیار نامزدهاست به بعبارتی سوالاتی که تا انتهای مناظره قرار است از نامزد پرسیده شود، روی میزشان قرار دارد.

نظرات بینندگان