arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

افشاگری ظریف: به در خانه مردم بسته ارزاق و کارت ۳۰۰ هزار تومانی می‌فرستند؛ این مردم عزیزند، شرم کنید / این پول‌ها را از کجا آورده اید؟ باید به زندان بروید / این‌ها پول کاسبی تحریم است؟

دکتر ظریف گفت: حق نداریم مردم را تحقیر کنیم، حق نداریم با تحریم‌ها سفره مردم را کوچک کنیم و آن وقت یک جای نامعلوم پول بیاوریم و به خانه‌های مردم بسته ارزاق و کارت ۳۰۰ هزار تومانی بفرستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افشاگری ظریف: به در خانه مردم بسته ارزاق و کارت ۳۰۰ هزار تومانی می‌فرستند؛ این مردم عزیزند، شرم کنید / این پول‌ها را از کجا آورده اید؟ باید به زندان بروید / این‌ها پول کاسبی تحریم است؟ظریف گفت: حق نداریم مردم را تحقیر کنیم، حق نداریم با تحریم‌ها سفره مردم را کوچک کنیم و آن وقت یک جای نامعلوم پول بیاوریم و به خانه‌های مردم بسته ارزاق و کارت ۳۰۰ هزار تومانی بفرستیم.

به گزارش انتخاب، دکتر ظریف تصریح کرد: این مردم عزیز هستند، چرا این کار را می‌کنیم؟ مگر رای این مردم خریدنی است؟ شرم کنید.

او افزود: این پول را از کجا آوردید، اگر از بیت‌المال است که هرکس آن را هزینه کرده باید به زندان برود. اگر از جای دیگر است آن وقت ثابت می‌شود چرا می‌گفتیم کاسبان تحریم با خون به دل مردم کردن و تحریم موافق هستند.

نظرات بینندگان