arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

پزشکیان خطاب به جلیلی: آدم‌های «حکومت در سایه» به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند / خیال می‌کنند بدون رابطه دنیا می‌شود به ۸ درصد رشد رسید

مسعود پزشکیان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: مردم عزیز شما می دانید چه کسانی به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند. آدم های «حکومت در سایه» به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسعود پزشکیان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: آقای جلیلی می‌خواهد رئیس‌جمهور شود ولی جلوی دیدگاه مردم به من تهمت می‌زند که من ادامه‌ دهنده راه دولت آقای روحانی هستم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: مردم عزیز شب گذشته شما تفاوت‌های دو مسیر را دیدید که عبارت بود از سیاست‌گذاری و برنامه ریزی از بالا توسط گروه محدود یا سیاست‌گذاری و برنامه ریزی با بهره‌گیری از خرد جمعی را. من برنامه‌ریزی عامرانه و از بالا برای مردم را قبول ندارم و برنامه ریزی باید با مشارکت کارشنان دولتی، خصوصی و اندیشکده‌ها تدوین و همین گروه‌ها اجرا و نظارت کنم. برنامه ریزی پشت درهای بسته در دولت سایه، زندگی مردم را بهتر نخواهد کرد. من به این شیوه پایان خواهم داد چنانکه در بهداشت و درمان پایان دادم.
 
پزشکیان خاطرنشان کرد: مردم آگاه ایران؛ گام اصلی برای بهبود معیشت شما رفع تحریم‌ها و تغییر در نحوه تعامل با دنیا است. من به سرعت در این زمینه اقدام خواهم کرد. با این حال همه مشکلات کشور ناشی از تحریم‌های آمریکا نیست. من به دنبال جهش تولید با مشارکت مردم هستم. من برنامه خود را برای پیشرفت اقتصاد ایران بیان کرده‌ام.
 
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: بیش از 140 اقتصاددان با گرایش‌های مختلف از این برنامه حمایت کرده‌اند. من اقتصاد ایران را بر اساس تعامل با جهان، حاکمیت قانون، شایسته گزینی و مشارکت گسترده مردم اصلاح خواهم کرد.
 
پزشکیان گفت‌: قهرمان ملی ما، شهید سپهبد بزرگوار سلیمانی امنیت عراق را تامین کرد ولی ما بازار را می‌دهیم به دیگران. مدیریت ضعیف یعنی اینکه مذاکره کنیم اما نتیجه آن این شود که پرونده ایران به شورای امنیت برود.
 
وی افزود: من تعهد می‌کنم که به دنبال عدالت و رفع تبعیض هستم. تعهد می‌کنم تلاش کنم هیچ خانواده ایرانی نگران فرزند خود نباشد. علت وضعیت  فعلی مدیران نالایق و بی تجربه و غیرکارشناس هستند.
 
او در ادامه گفت: خیال می‌کنند بدون رابطه دنیا می‌شود به ۸ درصد رشد رسید.
 
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: می‌گویند آنها که دور من جمع شده‌اند بد هستند. دور شما چه کسانی جمع شده‌اند. آنها که از سفارت عربستان بالا رفتند.
 
وی افزود: مردم عزیز شما می دانید چه کسانی به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند. آدم های «حکومت در سایه» به سفارت انگلیس و سعودی حمله کردند.
نظرات بینندگان