arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳
آکسیوس به نقل از مقامات امریکایی:

اسرائیل از کاخ سفید خواسته تا برای جلوگیری از حمله ایران پس از ترور سید حسن نصرالله، اقدامات بازدارنده‌ای انجام دهد/ ناامیدکننده است که اسرائیل چنین عملیاتی را بدون مشورت با ما انجام می‌دهد، سپس از ما می‌خواهد که با ایران مقابله کنیم

مقامات ارشد واشنگتن می‌گویند دولت بایدن از قتل نصرالله حمایت می‌کند اما از عدم شفافیت اسرائیل ناامید است. این ناامیدکننده است که اسرائیل چنین عملیاتی را بدون مشورت با ما انجام می‌دهد و سپس از ما می‌خواهد که با ایران مقابله کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وب‌سایت آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی می‌گوید دولت بایدن از قتل نصرالله حمایت می‌کند، اما از عدم شفافیت اسرائیل ناامید است.

به گزارش انتخاب، آکسیوس به نقل از منابع آگاه نوشت: اسرائیل از واشنگتن خواسته است تا برای جلوگیری از حمله ایران در واکنش به ترور حسن نصرالله، اقداماتی انجام دهد.

بنابر این گزارش، یک مقام آمریکایی تأکید کرد: ناامیدکننده است که اسرائیل چنین عملیاتی را بدون مشورت با ما انجام می‌دهد و سپس از ما می‌خواهد که با ایران مقابله کنیم.

مقامات ارشد واشنگتن همچنین افزودند: دولت بایدن از قتل نصرالله حمایت می‌کند، اما از عدم شفافیت اسرائیل ناامید است.

یک مقام آمریکایی نیز به وب‌سایت Axios گفت: «نصرالله آدم بدی بود، اما ناامیدکننده است که اسرائیلی‌ها بدون مشورت با ما این کار را انجام می‌دهند و سپس از ما می‌خواهند که وقتی صحبت از بازدارندگی ایران می‌شود، اوضاع را جمع کنیم.»

یک مقام دیگر آمریکایی مدعی شد: «نصرالله دستانش به خون آلوده است»، اما دولت بایدن فکر نمی‌کند که روش فعلی اسرائیل بتواند به تصویر استراتژیک بزرگ‌تر کمک کند.

نظرات بینندگان