arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۳ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ در روز‌های آینده چالش‌های بسیار بزرگی پیش رو داریم

نتانیاهو مدعی شد که «اسرائیل همچنان محکم است و ما به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نخست وزیر اسرائیل با اذعان به اینکه این رژیم در روزهای آینده با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود، مدعی شد که اسرائیلی‌ها مأموریت‌های تکمیل‌نشده‌ای دارند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل شامگاه امروز شنبه پس از به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت مطرح کرد.

 نتانیاهو مدعی شد که «اسرائیل همچنان محکم است و ما به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد». 

وی با این ادعا که ما پیروز خواهیم شد و همچنان به حمله به دشمنان خود ادامه خواهیم داد، گفت: ما در روزهای آینده چالش‌های بسیار بزرگی پیش روی خود داریم».

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین مدعی شد که به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله شرط اصلی برای بازگشت شهرک‌نشینان صهیونیست به منازلشان و بازگرداندن اسرای اسرائیلی‌ است.

نخست‌وزیر اسرائیل با بیان اینکه اسرائیل در یک نقطه تحول تاریخی قرار دارد تصریح کرد: «مأموریت ما هنوز کامل نشده است ما مأموریت‌های بزرگ دیگری داریم که باید آن را انجام دهیم».

نظرات بینندگان